Tehnoloģiskās iespējas mūsdienās ir izteikti plaša uzņēmējdarbības daļa ne tikai ražotnēs, bet arī reklāmas un pr virzīšanā. Jebkurš uzņēmējs būtu ieinteresēts tajā, lai viņa ražotā vai pārdotā prece vai pakalpojums, sasniegtu pēc iespējas apjomīgāku uzņēmuma klientu loku. Tas parasti tiek nodots reklāmas un pr speciālista, veselas nodaļas, vai arī speciāla pakalpojuma sniedzēja pārziņā. Reklāmas un pr firmas nodrošina izteikti plašu pakalpojumu klāstu, kuri derēs pat visprasīgākajam klientam. Mārketinga stratēģijas būtiska sastāvdaļa kļūst dažāda tipa datu bāzes ar mērķauditorijas piedāvāto informāciju par sevi un saviem paradumiem.
Datu programmatūra elektroniskajā mārketingā.
Reklāmas un pr aģentūra vienmēr strādās roku rokā ar pasūtītāju, lai izveidotu visatbilstošāko mārketinga stratēģiju. Vispopulārākās ir dažāda veida datorizētās savu klientu saziņas formas, sms, epasti, interaktīvi konkursi un tamlīdzīgas aktivitātes. SMS mārketings pašlaik ir vistuvākais veids kā sasniegt pastāvīgo pircēju jebkur, kur viņš atrodas. Savukārt e-pasta mārketings ir veids, kā informāciju, kas iepriekš izsūtīta sms veidā, izteikt plašāk, ietverot vēl citus mērķauditoriju piesaistošus faktorus. Informācijas aizsardzības regula paredz, ka mārketinga nolūkiem drīkst izmantot vien to sniegto informāciju, ko pircējs ir atļāvis šādiem nolūkiem izmantot. Lai to vieglāk apzinātu, nāk talkā dažādas informācijas bāzes programmas.
Lojalitāšu programmu mārketings.
Vēl viena nozīmīga mārketinga rīku grupa ir dažāda veida lojalitātes programmas. Tās īsteno gandrīz visi populārākie un arī ne tik populāri tirgotāji un servisu sniedzēji, lai saviem esošajiem pircējiem nodrošinātu patīkamas cenas un jaunajiem klientiem vilinošus piedāvājumus, lai izvēle kristu par labu viņu sniegtajiem pakalpojumiem. Lojalitātes programmas nudien kļūst ļoti iedarbīgas, to varam redzēt savos maciņos, kuros varam atrast vismaz 5 dažāda veida lojalitātes kartes. Lojalitātes programmu darbošanās balstās uz klientam personalizētu piedāvājumu pilnveidošanu, tādējādi GDPR jaunie noteikumi paredz, ka informāciju, ko tirgotājs saņem, nosaka pats klients.
Piemērots reklāmas un pr kanāls.
Jebkāda veida reklāmas un pr komunikācija ar pastāvīgajiem klientiem kļūst ļoti svarīga, jo nosaka to kā pircējs reaģēs uz pārdevēja vai arī pakalpojuma sniedzēja piedāvājumu, tāpēc rekomendējams mārketinga stratēģijas uzlabošanu uzticēt profesionāliem cilvēkiem, kuri ar to saskaras ikdienā. Prasmīgs reklāmas un pr speciālists varēs uziet vislabāko pieeju katrai pircēju grupai, lai nodotā informācija netiktu uzskatīta kā lieka un pat traucējoša, tādēļ personalizētie piedāvājumi tiek balstīti uz paša klienta sniegtajiem datiem, ko arī nosaka GDPR regula. Vislabākais ceļš uz panākumiem un arī plašu esošo un potenciālo klientu loku, ir veiksmīga reklāmas un pr kompānijas atrašana.