Kā var padarīt savu uzņēmējdarbību populāru online vidē?

Home / Bez tēmas / Kā var padarīt savu uzņēmējdarbību populāru online vidē?

Ikkatrs, kurš jau ir sataisījis savu interneta lapu vai, piemēram, interneta iepirkšanās platformu, tad ir saskaries ar tāda veida jēdzienu kā seo optimizācija. Arī, ja Jūs pirmo reizi redzat saīsinājumu ”SEO”, kas jau nozīmē meklētājprogrammu optimizāciju, šeit var nojaust kāda ir īstā termina nozīmē. Tad kas ir seo?

Vienkāršiem vārdiem, iedomāsimies situāciju, kad esat izveidojis sev interneta resursu – mājas lapu, kā arī Jūs gribat, lai visi to atrastu unn gribētu apmeklēt. Tieši priekš tā būs izmantota SEO mājas lapas optimizācija. Viennozīmīgi tā būs savdabīga stratēģija, kurā apvienots rīcību komplekss, kas aizved jau pie tā, kad Jūsu vietne tiek līdera pozīcijās meklēšanas programmās.

Vairāk lasiet – https://jauns.lv/raksts/bizness/406505-ka-seo-strategija-jamaina-lai-mazinatu-covid-19-ietekmi-uz-tavu-biznesu

Interesantā seo vēsture un arī pilnveidošanās

Vienlaicīgi ar meklētājprogrammu uzrašanos tālajos 90. gados daudzi dalībnieki saprata, ka viņiem būtu jāapskatās meklētājprogrammu darbības algoritmi, lai piesaistītu trafiku, kā arī klientus sev. Tajā laikā uzradās izpratne par to, kas ir seo un arī to priekš kam tas būs vajadzīgs, pie tam uzradās tāda profesija kā “seo speciālists”, kas ir tāds cilvēks, kurš profesionāli nodarbojās jau ar vietņu seo optimizāciju. Šinī periodā pārsvarā bija pietiekoši ar SPAM veidīgu tekstu ar atslēgvārdiem, lai būtu pirmajās vietās.
Jau 1998.gadā Google programma izdeva PageRank algoritmu, kas pilnīgi mainīja visu. Sekojot Google, tad arī Yandex 1999. gadā ieviesa TIC algoritmu. Šie algoritmi bija līdzīgi un balstījās uz saites svaru. Lielu apjomu sāka ieņemt pašas mājas lapas optimizācija.
Sakoties 2012.gadam, meklēšanas programmas uzsākušas pamatīgu cīņu ar saišu spamošanu. Tas sākās ar Google algoritma Penguin ieviešanu 2012. gadā. Pēc tam 2014. gadā Yandex meklētājs visiem paziņoja, ka tiešām pilnīgi atspēkoja linku ietekmi uz formulu reitingam, pie tam 2015.g. radīja Minusinsk filtru, kurš sodīja par saites surogātpastu.
Pēc 2015.g. ikkatrs seo speciālists saprata, ka spēles noteikumi jau ir pavisam mainījušies. Šobrīd ir zināmi vairak kā 800 faktori, kas ietekmē pozīcijas reitinga formulā. Vienīgā metode, kā mūsu laikmetā iekļūt meklēšanas rezultātu TOP-10, tomēr ir nepārtraukts un grūts darbs ar mājas lapu, kur ir pārdomāta seo stratēģija.

Kur ir tāda reklāmas aģentūra, kas palīdzēs tikt TOP-3?

Kad Jūs meklējat kādu, kam varētu būt iespējams uzticēt Jūsu mājas lapas optimizācija. kā arī tās reklamēšana, pats svarīgākais būtu ielāgot, kad šis darbs būtu jāizdara labai darbinieku komandai vai speciālistam. Pastāv daudzi veidi, kā var tos sameklēt un organizēt sadarbību. Paši cilvēki uzskata, ka tāds seo speciālists varētu darboties pie viņa uzņēmumā, kaut gan to standartā izraugās tieši tie vadītāji, kas domā šauri kā arī neredz kopējo priekšstatu par darbību un tā īsti nesaprot, kas ir seo un digitālais mārketings kopumā. Šeit galvenais arguments ir tāds, kad atsevišķs darbinikes – seo speciālists, strādās vien pie sava darba devēja projekta. Bet šim lēmumam ir daudzas ne pārāk pozitīvas sekas – tāds speciālists daudz maksā, tam jāsniedz prēmijas un atvaļinājumi. Bez šaubām, lielam uzņēmumam jau ir ienesīgi, ja tā sastāvā darbojas savdabīga reklāmas aģentūra ar tādiem speciālistiem. Bet pārējiem labāk sameklēt, kāda mārketinga aģentūra būs tiešām atbilstoša to budžetam un mērķim. Šeit speciālista pienākumos būs tieši pilnīgs seo stratēģija un audits, pēc kuras būs veikta pilnveidošana un, ja nepieciešams – mājas lapas izveide. Droši var pat mēģināt uzzināt, cik ļoti ienesīga ir google reklāma un nopelnīt vēl arī ar dazdiem citiem variantiem.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *