Jebkuram uzņēmumam un komercdarbības veidam, ir nepieciešama reklāma. Mūsdienās lieliski noder sociālie tīkli, kuru izmantošna ir baz maksas, tādējādi ir iespējams par sevi pavēstīt plašākai pasaulei, taču, bieži vien, ar to ir par maz. Īpaši svarīgi tas ir tiem uzņēmējiem, kuru bizness tiek bāzēts tikai interneta vidē.
Ja pakalpojuma sniedzējam ir sava, moderna, viegli uztverama mājaslapa, tas jau ir liels pluss. Lai mājas lapu apmeklējums būtu gana labs, lai lapu viegli atrastu interneta meklētājs, tai ir jābūt optimizētai. Ko tas nozīmē? Digitālā mārketinga aģentūra veic SEO auditu un izstrādā atbilstošu SEO stratēģiju, lai mājaslapa labāk sasniegtu savu mērķauditoriju un interneta meklētājos iekārtotos pieklājīgās pozīcijās.
Uzzini vairāk – https://jauns.lv/raksts/bizness/406505-ka-seo-strategija-jamaina-lai-mazinatu-covid-19-ietekmi-uz-tavu-biznesu
SEO AUDITA UN OPTIMIZĀCIJAS LOMA VIETNES UZTURĒŠANĀ.
Search engine optimisation jeb maģiskais vārdu salikums SEO, tiešajā tulkojumā to arī nozīmē – mājas lapu optimizēšana interneta meklētāja standartiem. Teju ik viens, kurš meklē konkrētu frāzi vai lietu, izmantojot google meklētāju, nekad neapskata piedāvājumus tālāk par pirmajām trim lapām, tādēļ ir svarīgi, lai mājaslapa rādītos teši pirmajā. Tieši šī iemesla dēļ ir nepieciešams SEO speciālista veiktais lapas audits, lai varētu veiksmīgi izstrādāt SEO stratēģiju un veikt lapas optimizāciju. Ja vietne neatbilst algoritma parametriem, pastāv risks, ka to vispār var neuzrādīt meklētāja rezultātos un to nevēlas neviens.
DIGITĀLĀ MĀRKETINGA RISINĀJUMI UZŅĒMĒJIEM.
Digitālā mārketinga pakalpojumi ļoti dažādi un saistīti ne tikai ar lapu izstrādi un optimizāciju. Daudziem šķiet, ka pietiek ar primitīvas lapas izstrādi un visu pārējo nosaka vai nu laimes spēle vai kādi citi faktori. Šāda veida digitālie risinājumi bija efektīvi pirms 25 gadiem, kad internets bija ekstra. Mūsdienās, internets ir tik pašsaprotama lieta kā elektrība. Internetā notiek viss – sākot no iepirkšanās un beidzot ar mācībām un darbu, tādēļ cilvēki internetu izmanto ar vien biežāk. Digitālā mārketinga speciālists palīdz uzņēmumam labāk attīstīties digitālā vidē, tādēļ uzskats, ka visu varam paši vairāk nav aktuāls pie mūsdienu apstākļiem.