SEO stratēģija biznesa uzrāvienam

Home / Bez tēmas / SEO stratēģija biznesa uzrāvienam

Interesē jautājums – kas ir SEO? Īsi sakot, tā ir tieši meklēšanas programmu optimizācija. Turklāt šāda veida plāns slēpj sarežģītu mājas lapas darbības progresa sasniegšanu un viņas popularizēšanu tīmeklī, lai sasniegtu kādu no augstākajām vietām meklēšanas programmas rezultātos.

Seo optimizācija var arī būt izskaidrota savādākā veidā, piemēram, datu plūsmas kanālu piesaistīšanu vietnei vai sava veida rīku meklēšanas robotu ietekmēšanai, lai sasniegtu līdera pozīciju meklēšanas rezultātos. Rodas jautājums, kāpēc jau ir tik būtiski atrasties meklēšanas rezultātu augšējās rindās. To var izskaidrot ar pašu meklētājprogrammu statistiku jeb meklēšanas vārdu ievadi, kas tad parāda cilvēku gribu kaut ko nopirkt. Tieši no kopējā datu apjoma deviņdesmit pieci procenti ietilpst atrašanas rezultātu 1. lpp, bet tikai no 60% līdz 80% – pirmajā līdz trešajā lappusē. Ikkatrs uzņēmējs labprāt piesaistīs tādu interesi savai firmai (brendam, precēm), tādēļ ir būtiski pielikt visas pūles, priekš tam, lai iekļūtu meklēšanas rezultātu pirmajās vietās.

Ieskaties – https://skaties.lv/zinas/reklamraksti/5-iemesli-kadel-biznesa-attistisanai-jaizvelas-digitala-marketinga-agentura/

Kas tad īsti seo un vēl kā šis rīks uzradās?

Vienlaicīgi ar meklēšanas programmu parādīšanos tālajos 90. gados vairāki lietotāji izprata, kad viņiem jau ir jāizpēta meklēšanas programmu algoritmi, lai piesaistītu trafiku, kā arī klientus saviem resursiem. Tajā laikā parādījās izpratne par to, kas ir SEO un kādam nolūkam šis process būtu nepieciešams, un parādījās tāda profesija kā “seo speciālists”, kas ir tāds cilvēks, kurš profesionāli strādā ar vietņu SEO reklamēšanu. Šinī laikā pārsvarā pietika ar kādu SPAM veidīgu tekstu, kas pārsātināts ar atslēgas vārdiem, lai atrastos augstās pozīcijās.

  1. gadā google meklētāja meklētājprogramma izdeva PageRank algoritmu, kurs pilnīgi visu izmainīja. Sekojot Google Meklētājs, arī Yandex gadu vēlāk – 1999.g. izstrādāja TIC algoritmu. Šie algoritmi tiešām bija līdzīgi un balstījās uz lapas svaru. Lielu svaru uzsāka ieņemt pašas mājas lapas optimizācija.
    Kopš 2012. gada meklētājprogrammas ir sākušas pamatīgu karu ar linku surogātpastu. Tas sākās ar Google algoritma Penguin izstrādi 2012. gadā. Pēc tam 2014. gadā Yandex meklētājs visiem paziņoja, ka pilnīgi atspēkoja saites svaru uz formulu reitingam, un 2015.g. izlaida Minusinsk filtru, kas sodīja par saites surogātpastu.
    Pēc aptuveni 2015.g. ikkatrs seo speciālists saprata, kad spēles noteikumi jau ir pavisam mainījušies. Šobrīd jau ir deklarēti vairāk nekā 800 faktori, kuri ietekmē vietu reitinga formulā. Vienīgā metode, kā var mūsu laikmetā iekļūt meklēšanas rezultātu pirmo lapu, ir sistemātisks kā arī sarežģīts darbs lapā, kura pamatā būs pārdomāta seo stratēģija.

Seo, vai kā izvēlēties piemērotu speciālistu?

Nav noliedzams, ka, mājas lapas optimizācija, kā jau ikviena pavisam cita lieta, tiešām ir apgūstama. Bet, tāda lieta nav tikai pašas lapas seo optimizācija, standartā seo pakalpojumi iekļauj sevī kompleksu darbību klāstu, kuros būs likts klāt liels profesionālu daudzums. Visbiežāk seo speciālists, ir tas darbinieks, kura uzdevumos tiek iekļauts seo stratēģija un audits, savukārt, mājas lapu izstrāde ir citu darbinieku pienākums. Patlaban ir ne viena vien mārketinga aģentūra, kas spēj piedāvāt pilnu pakalpojumu klāstu, piedāvājot pat pelnīt uz informatīvām vietnēm, kur var tikt izmantota, piemēram, google reklāma. Tādēļ šajā vietā nebūs ekonomijas jautājums, ir jāatrod tā mārketinga aģentūra, kura ir sevi pierādījusi un kuras projekti jau veiksmīgi strādā tirgū. Tāpēc svarīgākais ir jāsaprot, kad mārketinga pakalpojumi ne visu laiku iekļauj sevī pat lapas optimizāciju, tādēļ jāpēta pats digitālais mārketings un arī tanī strādājošie eksperti.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *